NemLog-in

Information på denne side henvender sig primært til interessenter og samarbejdspartnere. Formålet er, at informere om hændelser, der påvirker driften af NemLog-in.

Tilmeld dig vores mailingliste og modtag automatisk information om driften af NemLog-in.

Aktuelt fra NemLog-in

Her finder du systemnyt fra NemLog-in

NemLog-in
NemLog-in - normal drift
Senest opdateret07/12/2023 04:08:02
Driftstid24/7
Gå til NemLog-in

Kontakt

NemLog-in overvåges i døgndrift af vores leverandør.

Har du brug for support til systemet, bedes du kontakte NemLog-in forvaltningen i Digitaliseringsstyrelsen på nemlogin@digst.dk

Henvendelse skal venligst ske via e-mail og behandles i tidsrummet: mandag-fredag kl. 09.00-16.00

 

 

Nyhedsbrev

Nyhedsbreve

Modtag nyheder og driftsinformation fra it-løsningerne i din indbakke.

Nyhedsbreve

Skift af NemLog-in Broker-certifikat (IdP) d. 5/9 2023

Husk at it-løsninger som benytter sig af NemLog-in Broker-certifikatet (IdP) skal udskifte dette. Såfremt man ikke gør det, vil ellers kørende it-løsninger, som har forbindelse til NemLog-in, stoppe med at køre. 

Læs mere om skiftet her: https://digitaliser.dk/nemlog-in/nyt-fra-nemlog-in/2023/apr/systemopdatering