Nemlog-in

Siden indeholder driftsinformation om NemLog-in og er primært henvendt til offentlige og private tjenesteudbydere samt it-leverandører, som leverer digitale selvbetjeningsløsninger. Formålet er, at informere om hændelser, der påvirker driften af NemLog-in.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag automatisk driftsbeskeder i din mail.

Aktuelt fra NemLog-in

Her finder du systemnyt fra NemLog-in

NemLog-in
NemLog-in - normal drift
Senest opdateret21/05/2024 18:04:02
Driftstid24/7
Gå til NemLog-in

Kontakt

NemLog-in overvåges i døgndrift af vores leverandør.

Har du brug for support til systemet, bedes du kontakte NemLog-in forvaltningen i Digitaliseringsstyrelsen på nemlogin@digst.dk

Henvendelse skal venligst ske via e-mail og behandles i tidsrummet: mandag-fredag kl. 09.00-16.00

 

 

Nyhedsbrev

Nyhedsbreve

Modtag nyheder og driftsinformation fra it-løsningerne i din indbakke.

Nyhedsbreve